mads

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Madde - 2 mars 2010 09:29

Igår var en riktig orkeslös dag. Det enda jag gjorde var att ligga och kolla på massor av avsnitt av serien The Legend Of The Seeker. Min kropp har nämligen lyckats med att sätta igång "den kvinnliga perioden" redan efter fjorton dagar sedan sist. Fruktansvärt roligt är det.

 Pouty 

Så jag har ingen lust att göra någonting just nu. Ont har jag och mycket är det. Huvudvärk som kommer och går och ofantligt trött är jag.

Bläää!

Finns det en gud så är jag övertygad om att det är en man. För hade jag fått råda, så på sin höjd hade vi fått den endast vid varje tillfälle som man är gravid.

 Baby 

Tänk vad praktiskt det hade varit. Man hade vetat utan olika tester. Det hade varit betydligt enklare och smartare! Till alla som tycker det är tråkigt att läsa om sådana här kvinnliga saker så ber jag om ursäkt men jag var bara tvungen att lätta lite på trycket och jag har också försökt att använda så fina ord som möjligt för att inte uppröra för många. Vet nämligen att de finns trots att det är något som händer månad efter månad, ganska länge i en kvinnas liv. Tyvärr så är man ju så illa tvungen att stå ut, så det är bara att bita ihop men för den sakens skull behöver man ju inte hålla tyst. Inte jag i alla fall! Hehe!


Den här dagen kommer ungefär vara som igår. Alltså inget roligt här inte men jag önskar ändå er andra en underbar och härlig dag! Solen skiner och fåglarna kvittrar och det är i alla fall underbart!


Kram på er!

 Sunshine 


 





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards