mads

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Madde - 24 mars 2010 19:56

Jag fick nämligen en förfrågan av en vän om jag kunde fixa födelsedagspresenter till två äldre damer. Så idag har jag engagerat mig i detta. Tre halsband blev det varav jag hoppas att två ska få nya ägarinnor inom kort. Vi får se vad de tycker, min vän och hennes mamma, annars så får jag knåpa ihop andra alternativ.

Här är dagens projekt i alla fall.


Lila sötvattenspärlor och facetterade kristallpärlor.


Krackelerade bergkristallspärlor (vita och ljust lila), bergkristallschips, äkta ametistchips och några mörkt lila cateye glasdroppar. 


Rosa sötvattenspärlor, bergkristallschips och facetterade kristallpärlor. 

   

De får kolla på dem i verkligeheten innan då färgerna ofta blir lite missvisande på fotona men här får de ju ett hum i alla fall.


När jag väl var igång så blev det ett annat också där jag valde våren som utgångspunkt. Det ska alltså föreställa blomknoppar och blader. Har jag lyckats? Ser det vårligt ut? Hihi!

 


Ja, det var allt jag hade att bjuda på idag men jag hoppas att eran dag har varit bra och att ni får en mysig och trevlig kväll!

Kram på er!

 Hedgehog 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards