mads

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Madde - 19 mars 2010 09:39

Varje gång snön rasar från taket så blir jag lika rädd. Låter som om hela taket är på väg att rasa in. Dånar riktigt ordentligt kan jag meddela. Det var ju trots allt en hel del snö kvar på taket även fast sambon hade tagit det värsta här för några veckor sedan. Mest rädd är jag för att någon ska få det över sig men som jag skrev till en vän så får jag väl ta hjälm på varje gång jag ska gå ut. Hihi!


För övrigt så kommer dagen se ut som igår, i alla fall ett tag. Får se hur länge jag grejar med min butik idag. Skulle ju behöva dra över golvet med dammsugaren och tvätta lite också. Jaja, det märker jag men som ni då förstår så är det ju ingen rolig läsning för er så jag önskar er en underbar och härlig fredag i stället!

Kram på er!

Purple Bunny with Egg

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards