mads

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Madde - 31 mars 2010 16:30

Här är resultatet. ;-) Hoppas att även dessa faller sambons chef i smaken.

  


Hur gick det med det jag tog snäckskalspärlorna från då?

Jo, det blev så här istället.

     

Ljuvligt blå cateyeglaspärlor i underbara hematitringar. Jag blev nöjd även med detta alternativet. ;-)


Japp! Det var allt för idag. Nu är det snart dags för middag. Idag blir det Tacos enligt önskan från sambons son. Det ska bli gott det! =)


Önskar er en underbar och mysig onsdagskväll!

Kram på er!

 Painted Head 






Av Madde - 31 mars 2010 09:43

I går var det en riktigt lugn och skön dag. Jag provade på att väva med ståltrådar men jag får nog öva lite till innan jag går över till silvertråden. Hehe! Kul var det i alla fall men jag får nog inskaffa ett mindre skruvstäd som jag kan ha på bordet. Den vi har i garaget är alldeles för stor och klumpig för att sätta fast arbetet i under tiden. Det jag var intresserad av igår var om jag kunde lära mig tekniken och det kunde jag om än lite vingligt och snett resultat. Alla är vi barn i början! Fniss!

Så här blev mitt första försök i alla fall.

  


Jag gjorde ett litet hänge också men där använde jag mig av äkta silvertråd.

   


Sambons chef har lagt in en beställning på armband och örhängen. Hon gillade nämligen halsbandet hon fick av mig så mycket så nu önskar hon att jag gör detta i matchande pärlor. Jättekul tycker jag, för det är ju ett bevis på att hon verkligen tyckte om det. Som tur var hade jag ett halsband till med just de snäckskalspärlorna. Jag får ta isär det och använda mig av dem men jag har redan fixat nya mellandelar till det jag massakerar så det är ingen större skada skedd. Hehe! Så det är detta jag bland annat kommer roa mig med här idag. :D


Önskar er andra en underbar och härlig dag så länge!

Kram på er!

  Easter egg painting 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards