mads

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Madde - 13 mars 2010 22:06

Jag har mot mitt bättre vetande genomlidit hela melodifestivalen för att till slut se att allt är kört!

 Duh 

Frågan är om Sverige ens lyckas kvala in. Inte ens de utländska jurysarna röstade på Annas låt. Vet att det är betydligt fler senare men tror inte att det kommer ha någon betydelse, för utgången är ett faktum. Det är kört!

Thumbs Down  

Nej, själv höll jag på Salem Al Fakirs låt. Den gillade jag. Fast å andra sidan om den hade vunnit så kanske vi hade haft en chans och det har inte Sverige råd med. Räcker så bra med den fåniga uppståndelsen kring Victoria och Daniels bröllop och det är kostsamt nog för svenska folket.

 Gold Coins Coins Gold Coins Bride And Groom  Coins  Gold Coins  Coins 

Konstigt ändå! Med alla de pengar de har borde de ju egentligen kunna bekosta det själva! Skattemedlen behövs till betydligt vettigare saker! Minst tio miljoner kommer det kosta enligt det jag hörde sist. Tyvärr så tror jag inte att det stoppar där. Menmen... Tänk vad fort det går att gå från en sak till en annan. Från melodifestival till kungligt bröllop. Jaja. Hihi! Sådant som händer!

För övrigt så hoppas jag att ni alla haft en underbar lördag och att ni även får en riktigt God Natt!

 Dreaming 

Kram på er!






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards