mads

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Ack vad jag bedrog mig.

Av Madde - 10 mars 2010 18:45

Idag har det värkt mer än igår och nu efter maten är det riktigt rejält. Jag kollade då upp på nätet för jag tycker ju att det borde bli mildare dag för dag. Hittade det här svaret till en annan som hade undrat. Svaret är från en tandläkare.


"Ibland kan man få en kraftig värk på tredje dagen, efter avlägsnandet av tanden och då är det helt enkelt så att det lilla blodkoaglet, som med tiden skall ombildas till ben, har försvunnit."

 Thumbs Down 

Åååå va rooooligt! Så nej, här har det inte blivit någon Zumba idag tyvärr. Har försökt ta det så lugnt som möjligt men nu får det banne mig snart ha värkt färdigt. Jag vill ju börja greja och pyssla igen. Ser ut som en hamster på vänstra sidan också. Jättesnyggt! Hihi!

  Hamster 

Hoppas att dagen har varit bra för er andra i alla fall och så önskar jag er en underbar och mysig kväll!

Kram på er!

 Blow Kiss 




 
 
Ingen bild

Carina

10 mars 2010 20:19

Stackars dig! Får hoppas att du får sova ordentligt i natt och att du vaknar pigg och smärtfri imorgon! Ha det så bra du kan... Kramar från oss alla!

 
Ingen bild

Madde

10 mars 2010 20:50

Åh vad gulliga ni är som tänker på mig. =) Ja, jag hoppas också att jag får sova en hel natt snart för det här är inget kul alls. Men jag får väl förlita mig på det gamla ordspråket: "Det finns inget ont som inte har något gott med sig!" Hehe! Tyvärr stod det också att man kan ha ont i en till två veckor efteråt. Huvaluva! Det hoppas jag verkligen inte att jag har, för det har jag inte tid med.

Tack för eran underbara omtanke! Det värmde! :D

Önskar er en underbar och mysig kväll!

Massor av kramar tillbaka! ;-)

 
Yvonne

Yvonne

11 mars 2010 06:46

Men lilla stackars dig... Usch, för tandvärk! Hoppas att det snart släpper...

Ja, vi kommer jättegärna förbi och fikar nästa gång! Blir nog om någon månad vi åker upp igen! =)

Hoppas du får en fin dag UTAN värk idag!
Varma kramar till dig min vän!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

11 mars 2010 07:58

Tack! Vad ni är gulliga mot mig alla. Man blir alldeles varm i hjärtat. :D Tyvärr är den fortfarande kvar men nu innan frukost så står man ut med den men jag vet hur det kommer bli här snart. Tur att det finns värktabletter säger jag bara.

Ni är så välkomna så och det hade varit riktigt kul att få träffas. När det blir dags är det bara att höra av er så ni får adressen så ni hittar hit och så att jag får en chans till att baka något mumsigt. =)

Önskar er en härlig och ljuvlig dag! Nu ska jag försöka kolla varför inte din första kommentar kom med? Den med att tanden är väck och ni hade fått översvämning. Konstigt? Jag klickade ändå i alla rutor och godkände. Jaja, jag får kolla.

Kramar i mängder och tack än en gång för din omtanke! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards