mads

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Madde - 24 augusti 2009 10:36

Här kommer lite mer roliga historier!


-Pappa, jag ska gifta mig med farmor!

-Med farmor?

-Det förstår du väl att du inte kan gifta dig med min mamma!

-Varför inte, du har ju gift dig med min!


Lasse är kinkig vid matbordet och klagar på brödet. Pappa blir otålig och säger:

-Om Karl XII:s soldater hade fått det här brödet skulle de ha varit lyckliga!

-Det tror jag det, svarar Lasse. Då hade det ju varit färskt!


Två pojkar bråkade om vems pappa som hade den snabbaste maskinen.

-Min pappas sportbil går från noll till hundra på sju sekunder!

-Löjligt, sa den andre pojken. Min pappa har en maskin som går från noll till hundra på en sekund!

-Nähä, det är omöjligt! Vad är det för maskin?

-Badrumsvågen!


Frisören hade en hund som alltid satt och tittade på medan husse klippte. En dag frågade en kund:

-Är din hund verkligen intresserad av ditt arbete?

-Inte alls. han sitter bara och väntar på att jag ska klippa av ett öra!


Och så några tänkvärda kortisar.


  • Varför har kamikazepiloter(självmordspiloter) hjälm?
  • Varför steriliseras nålen på sprutan inför den dödliga injektionen?
  • Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
  • Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batteriet håller på att ta slut?
  • Varför heter det rusningstrafik när bilaran kör som långsammast?
  • Om en affär har öppet dygnet runt, 365 dagar om året. Varför finns det då lås på dörrarna?
  • Om en smurf sätter i halsen och håller på att kvävas, vad får han för färg i ansiktet då?

Det var allt för idag med roligheter men det kommer mer så småningom.


Vet ni en sak? Idag är det 4 månader kvar til jul! Bara en liten tanke sådär.

;-)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards