mads

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Madde - 11 augusti 2009 19:19

Idag har jag trots det vackra vädret suttit inne och tecknat. Vad kan jag inte skriva då det ska bli en gåva till en viss person. Det var ett tag sedan jag tecknade/ritade med blyerts med de gamla takterna sitter i ännu och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Så om dagen finns det inte så mycket mer att berätta om, däremot så glömde jag ju skriva om filmen Watchmen igår.

Om man säger så här: Om du vill slösa bort 2 timmar och 35 minuter så ska du se den, inte annars. Det var inte spännande någonstans, fruktansvärt långtråkig film. Handlingen var dålig, ja allt var dåligt. I alla fall enligt mig. Sambon tyckte heller inte att den var något vidare. Det är väl också typiskt att filmer som man tycker om är oftast alldeles för korta medan de dåliga alltid är för långa! Men som alltid är ju smaken som baken. Delad! :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards