mads

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Madde - 6 augusti 2009 17:26

Ja, jag vet att man inte ska klaga på värmen men JAG gillar den INTE!!!!!!

Och hör sen! :-)


Det är för varmt ute och för varmt inne,

för varmt för mitt hjärta och för varmt för mitt sinne!


Var bara tvungen att beklaga mig lite. Sorry alla värmeälskare.

Av Madde - 6 augusti 2009 15:20

Japp! Nu var jag då äntligen klar med dynorna, med huvudkudde och allt.

Från början var det två skummadrasser som vi inte hade någon användning av för fem öre, de bara låg i vägen och tog plats. Vi hade tänkt och slänga dem först men det här blev ju mycket bättre. Köpte tyget jättebilligt i en tyglada som  inte ligger så långt härifrån. Så allt som allt gick väl alla fyra dynor på  mindre än vad en hade kostat ute i affären. Så jag har åter igen gjort miljön en tjänst. :-) Sedan ska jag nog ge mig ut på jakt efter knappar som ska sys i så småningom så de blir så där bulliga och goa men nu kan jag i alla fall sitta och njuta utan att baken somnar. :-) Jaja, då har jag skrytit färdigt för idag med.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards