mads

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Madde - 16 augusti 2009 18:38

Idag har det blåst riktigt ordentligt. Blomkrukor har vält så efter ett antal försök med att ställa dem upprätt så gav jag upp. De får ligga ner tills det lugnat ner sig lite. Så idag har det allt varit en liten försmak om vad hösten kommer att ta med sig senare. Blåst och regn. Jag och sambon har också varit på kyrkogården idag. Hans pappa och min farfar ligger nämligen på samma vilket underlättar när det ska vattnas eller planteras mm. Vi bytte faktiskt ut sommarblommorna idag mot andra jättefina frosttåliga blommor. Chryssbollar eller något liknande hette de. Blommorna sattes i yttekrukor i stället för att planteras då vi har konstaterat att de håller vattnet mycket bättre på det viset. Vi tände faktiskt gravlyktorna också, lite tidigt kanske men det blir ju så mycket finare då. Gravarna blev jättefina så vi är så nöjda så. Sedan så har farmor bjudit oss på middag. Det blev goda tjocka revbenspjäll med pommes frites. Ljuvligt gott var det. Så nu är vi så mätta och belåtna att det blir vila framför TV-n resten av kvällen men jag önskar er all en trevlig kväll. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards