mads

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Dagens smyckeset.

Av Madde - 4 maj 2010 14:45

Idag har jag bland annat använt mig utav silverkedjestumpar. Hade en hel del avkapade bitar som jag tänkte att det måste gå att göra något utav dessa också. Och se...Det gick! Hihi!


Så det blev ett silverhalsband med underbart lila Swarovskipärlor och matchande örhängen till.

  

  


Det är allt jag åstadkommit idag. ;-)


Önskar er alla en underbar dag!

Kram på er!

  

 
 
missy

missy

4 maj 2010 18:19

Gud så snyggt halsband
Vill du sälja det till mig ?
Kram

http://www.me-my-precious.bloggagratis.se

 
ingela-typ

ingela-typ

4 maj 2010 18:24

Åh, vad fint,det va en utmärkt tjusigt påhitt igen av dej ;)kramiz kramiz söta Madde

http://imagaia.bloggplatsen

 
Ingen bild

Madde

4 maj 2010 21:28

Hej Missy! Först så vill jag tacka för dina fina kommentar! Jag blev så glad att du tyckte om det! :D

Halsbandet kostar 299:-
Örhängena kostar 149:-

Köper du hela settet så kostar det 399:-

Frakt tillkommer också på 22:- (Vadderat kuvert+porto).

Om du fortfarande är intresserad så är det bara att höra av sig igen. Allt material är i sterlingsilver och pärlorna är Swarovski.
Kommer även skriva likadant hos dig på din blogg.

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! =)

Kram! ;-)

 
Ingen bild

Madde

4 maj 2010 21:32

Hello min goe Ingela!

Du överöser mig med komplimanger som vanligt och jag blir alltid lika glad! :D

Det är så härligt att få positiv respons på det jag gör för då vet jag ju att det fungerar!

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

Kram på dig! ;-)

 
Margit

Margit

5 maj 2010 20:52

Hej Madde!!!
Underbart fina smycken du visar oss ogen!!! Jättefina!!! Dom som äår ovan..om Missy köper dom...är det möjligt att du kan göra en omgån till isåfall!! jaf föll också för halsbandet, skulle kanske röcka med det,,,,
Du får säga....
Ja, skatorna och katterna...förmodligen har Tessie blivit skrämd av DEM.....LKinus han var verkligen modig, tycker jag. Idag har jag INTE lagt märke till dessa skator i trädet...
Tessie har Nu varit en liten kort stund ute..och nu inne igen. mnen kommer säkert att gå ut när det blir mörkt,,,och DÅ vara ute läng...för DÅ vågar hon...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Madde

5 maj 2010 22:17

Hej Margit!

Vad kul att du också tyckte om mitt smyckeset. Jag ska höra av mig till Missy och fråga henne först men vill inte hon köpa det så får du givetvis göra det. Jag gör ett till så länge men det blir inte riktigt likadant då jag använt mig utav kedjestumpar. Jag hör av mig så fort det är klart så kan du ju kolla och säga vad du tycker om det. Kommer också skicka detta svar till din blogg.

Önskar dig en riktigt God Natt och en bra morgondag! Kul också att höra att Tessie har vågat sig ut om än bara för en liten stund. :D

Kram på dig! ;-)

 
Margit

Margit

5 maj 2010 23:48

Hej Madde!!
Ja köper hon detta så visa det du kommer att göra,,,så kannske jag köper det i stället!!
Jag tycker det är så roligt meed fina halssmycken!!! Det drar tull sig blicken,,,,
Jag avvaktar!!! Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

6 maj 2010 08:22

Hej underbara Madde! Å, va fina smyckena var! Jag är såå lycklig! Och allt sitter perfekt! Jippie! Och tack snälla, snälla för gåvan! Den är precis vad jag önskade! Jag hade tänkt beställa en ängel lite längre fram, men nu har jag ju en och det kommer bli så jättefint på konfirmationen!
Du ska veta att jag är oerhört tacksam! Och lyckotårar droppade igår när jag fick smyckena!

Jättemånga, stora, varma kramar till dig min vän!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

6 maj 2010 08:24

Måste ju bara berätta: Hello Kitty-berlocken som Judith fick, satte jag på hennes Hello Kitty-ryggsäck, där vi förvarar blöjor, extrakläder odyl. Den plingar så härligt och Judith älskar den! Så den finns alltid med på alla våra upptåg! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

6 maj 2010 08:27

Det här behöver du inte lägga ut på bloggen!
Men är det okej om jag visar smyckena på min blogg och gör lite reklam? Får jag säga att jag fick halsbandet, eller är det bäst att inte göra det om uti fall att någon annan kan bli stött...?

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
missy

missy

6 maj 2010 09:39

Hej

jag får nog lämna över till någon annan lycklig att köpa detta just nu då min kassa inte riktigt tillåter det "snyft", men jag kan återkomma sen. Det verkar ju inte omöligt att du gör flera ;)

http://www.me-my-precious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

6 maj 2010 10:57

Goa underbara Yvonne! :D

Vad glad jag blir att det för det första har kommit fram och sedan för att du blev så glad för min lilla gåva. Självklart får du skriva precis vad du vill på din blogg. Gåvor får de som jag tycker om och dig tycker jag om! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Kram på dig! ;-)

 
Ingen bild

Madde

6 maj 2010 11:13

Hej Missy!

Tack för att du svarade så snabbt! :D
Jag har redan gjort ett liknande som jag kommer lägga ut här också. Sedan så dyker det ju upp lite nytt då och då och priserna varierar ju beroende på vad det är för material jag använder. Så du är så välkommen så, att titta in då och då! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Kram på dig! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards