mads

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Madde - 17 augusti 2009 17:38

I alla fall bilden på Egon. Det har visat sig vara en man vid namn Arne Koch alias Trapper Arne. Han säljer kräftfiske grejer på nätet och är från USA. Det ni! Mycket ska man vara med om. Hihi!! Det har ju faktiskt varit lite roligt att få diskutera med han som har bloggen vad han nu (då) heter. Det hade ju också varit en sak om han hade lånat bilden för att inte sätta ut sitt eget nylle och skrivit detta men i allra första inlägget så står det:

"i egen hög person. Bilden är tagen i somras då jag var och fiskade vid borghultssjön. Man är dessvärre ingen ungdom längre men det finns faktiskt yngre kvinnor som anser att jag är vacker. Vad tycker ni?"

Så han är alltså en enda stor bluff. Spelar heller inte så stor roll om bilden är lånad då han enligt sitt egna ord ska vara en god kristen....... Hur god kristen är man om man snor en annans ansikte och ljuger och säger (att det här jag)?....... Hoppas bara att inte riktiga Egon råkar illa ut på grund av det här. Jaja... Det var kul ett tag i alla fall. :-) Inte att han stulit några andras identiteter utan diskussionerna. Bara för att klargöra var jag står någonstans.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards