mads

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Madde - 1 augusti 2009 19:57

Ja, faktiskt! Bara genom att skriva att vi åt kattmat så blev det mer nyfikna som tittade in på min blogg. Men det är ju sant att man inte ska tro på allt man läser. :-) Hoppas bara att ingen blev besviken som hade förväntat sig något helt annat än vad det var men jag kunde inte låta bli. Sorry! :-) Vi har faktiskt ätit av lasagnen idag också. Intressant va? Det är ju faktiskt en ganska kul tanke på att vi föredrar att läsa om äckliga saker eller skvaller om personer vi aldrig har träffat och troligtvis aldrig kommer att träffa heller. Har vi då så tråkiga liv själva att vi måste förkovra oss i andras? Absolut inte!  För visst är det kul att kunna läsa vad andra har gjort och till och med ibland få goda idéer. Få tycka till om vissa saker. Ibland håller man med och ibland inte. Synd bara att vissa personer anser att bloggande inte ska vara en slags dagbok utan ett ställe där man ska föra diskussioner. Då frågar jag. Varför kan man inte ha både och? De som vill diskutera kan ju göra det och så väljer ju var och en om de vill deltaga eller inte. Själv tycker jag att det är kul med båda alternativen. Tycker det är härligt att kunna gå in på andras bloggar och på ett finare sätt kunna smygkolla med deras tillåtelse och se vad de har haft för sig. Vissa har jättefina bilder på sina hobbys, allt från vackra blommor till roliga bilder på allt möjligt och till andra som skriver på för mig ett väldigt underhållande sätt. Så varför över huvud taget försöka att tracka på andras bloggar för att man själv anser att sin egens är bättre?  Finns det någons som är sämre eller bättre? Jag säger som Hedvig sjöng i det gamla barnprogrammet Från A till Ö. "Jag baaaara fråååågar, kom och skriiiv mig det på näsan om du våååågar"? :-) Man märker ju ganska snabbt om bloggen är av ens intresse eller inte. Eller hur? Nu då till mina vardagsbestyr. Jag har tvättat och tvättat och tvättat hela dagen och nu ska jag belöna mig med godis och TV. Ha en trevlig lördagskväll alla nyfikna själar. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards