mads

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Madde - 3 augusti 2009 20:25

Det enda jag har åstadkommit idag är att jag har målat om en vit hylla. Den passade riktigt inte in förut men nu är det betydligt bättre. Från början var det till och med en skrivbordsöverdel som vi sågade till och satte på hyllkonsoller för att det skulle kunna bli en vägghylla. Man tager vad man haver och nu har ju till och med jag bidragit till miljön sk. återvinning. Är jättenöjd att jag fick blandat ihop den vinröda färgen så bra och att jag till och med fick det att se ådrigt (trädaktigt) ut. Lite skryt från min sida. :-) Nu är det bara prydnadssakerna som saknas men jag tänkte låta hyllplanen torka ordentligt först. Vill ju inte att våra saker ska bli vinröda i botten trots att jag var så nöjd med färgen. :-) Här har ni den omtalade hyllan. Blev den inte fin?

Av Madde - 3 augusti 2009 01:50

Jaha... Då sitter jag här med datorn igen och är inte ett dugg trött. Vad ska jag hitta på nu då? Sambon sover för länge sedan och inget bra på TV är det heller. Var som vanligt inne och kollade in antialltbloggarens blogg för att se vilka svar jag fått av honom på mina senaste inlägg. Som vanligt har han vänt och vridit på allt jag hade skrivit och på något sätt lyckats skriva att jag har förakt mot äldre människor. Var han fick detta från har jag ingen som helst aning om. Hade alla varit som honom, ja då hade jag säkert haft det men det finns ju massor av mysiga och goa äldre där ute. I mina ögon sett så skulle det nog inte skada med ett psykbesök eller två för denna man för han som jag sagt tidigare mår nog inte riktigt bra. Han har till och med "hängt" ut sin fru i ett tidigare inlägg. Undrar om hon vet vad han skriver om henne och vad hon skulle säga. Det hade nog inte blivit en allt för trevlig dag i deras hem i alla fall. Nej, människor som är så enkelspåriga har jag faktiskt ganska svårt för. Som tror att de kan och vet bäst. Då menar jag verkligen VET BÄST! För han tycker att vi alla ska vara och tycka som honom. En kristen sur gubbe eller en glad tjej som är till hans stora förtret, en syndig ateist? Mmmm...Ett svårt val. Får nog tänka på det ett par dagar. :-) Ska bli kul att se vad han svarar på min sista protest. Nej, nu får jag nog spela lite Midas Mahjong igen och hoppas att tröttheten dyker upp. Det är ju en dag idag med. :-) God Natt på er allesamman!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards