mads

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Madde - 15 augusti 2009 17:50

Vi började dagen med en loppistur till Ödsmål. Där hittade jag bland annat de två fina prydnadssakerna i glas som finns på bilderna nedan. Sedan bar det av till Högsäter där vi hämtade en ny undulathanne till min hona Julia då hennes älskade Romeo gick bort för några dagar sedan. Han heter egentligen Sippo men det blir nog lite av en Romeo II. :-)

Just nu så sitter de och bekantar sig genom var sin bur då jag fick hans bur med. Det kan ju inte bli bättre än att han får vänja sig vid vår hemmiljö från sin egen. Jag hoppas att själva ihopflytten kommer gå utan problem men det brukar ju gå bra så jag håller tummarna. Resten av dagen kommer mysas framför TV-n men jag önskar er alla som vanligt en trevlig kväll. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards