mads

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Madde - 20 augusti 2009 17:29

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Satt upp tavlor och möblerat om lite i sovrummet. Det är i sådana här lägen man önskade att man var ca två meter lång.  :-) Tänk vad skönt det hade varit att slippa gå upp och ner på en stegen hela tiden. Tvättat av lite prydnassaker har jag också hunnit med. När man gör det så inser man hur mycket smått och gott man har i hyllorna överallt men jag gillar att ha mycket grejer. Man kan titta på så mycket olika saker då och vissa är ju minnen som man kan le åt. Det blir ju inte mindre prylar heller då jag älskar att gå på loppisar men jag får väl snart börja att hejda mig lite. Tur är väl då att med höst och vinter i faggorna så brukar ju dessa avta och kommer åter till våren och sommaren. Nä, nu tänkte jag se om jag kan fixa till en datahörna åt sambon då jag har förbjudit honom att ha det i sovrummet. Vill inte ha sådant där. Vi har liksom en smutt ut mot altanen som jag tänkte han skulle få och så hoppas jag att han blir nöjd. Men som vanligt önskar jag er en trevlig kväll. Undrar om det är något bra på TV-n senare. Jaja, det märker jag. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards