mads

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Madde - 2 augusti 2009 23:39

Idag var det då dags igen för en loppisvända. Hittade som vanligt några nya fynd till bra priser.

Fisken fastnade jag för med en gång. Tyckte den var tjusig på ett enkelt sett med behagliga nyanser av blått och kostade bara en tjuga.

Svanen i glas med rosa i är från en tidigare loppis jag skrivit om men tyckte även att ni skulle kunna få njuta av den. Är den inte vacker?

Den blåa skålen med lock är äkta kobolt med stämpel och allt. Har mer utav den sorten här hemma så den kommer passa utmärkt i min än så länge lilla samling. Den var lite dyrare om man nu kan säga att 80 kr var dyrt för något så fint och välaktat. Den vita vasen med blommorna ja.... Jag kunde bara inte motstå den. Om den är så fin vet jag direkt inte men den föll mig i smaken på grund av sin originalitet. Jag tyckte den var lite småhäftig och annorlunda och bara en enkel 50-lapp. Vad tycker ni om den vita vasen?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards