mads

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Madde - 8 februari 2010 15:19

Idag har jag gjort en liten grej, till en söt liten tjej. Oj, rim och allt blev det också. Hihi! Vad det är tänker jag inte tala om då det ska bli en överaskning men jag hoppas att hon kommer bli glad.

 Valentine present 

För övrigt så har jag bakat två sockerkakor. En till farmor och en till de underbara herrarna som kom och skyfflade bort en hel del snö härifrån.

 Cake 2  Cake 3 

Jag fjäskade nämligen med en av snöplogsgubbarna i slutet av förra veckan och frågade om de inte kunde göra snövallarna på andra sidan gatan utanför vår garageinfart mindre. Då folk har parkerat utan sans och balans så har vi haft det väldigt svårt att komma in och ut med bilen, då snöhögarna byggts på hela tiden av plogen så har gatan blivit smalare och smalare.

 Car 2  Car 1  Car 3   Car 4 

Han jag pratade med sist sa att om det blev tid över så skulle han se om han inte kunde fixa till det. Idag kom han med en traktor och en kollega med lastbil med flak och till och med fraktade bort massor av snö.

  Tractor  Trucker Smiley 

De tog till och med bort snövallarna intill vårt staket så nu kan postisen åka förbi och lägga post i brevlådan utan att behöva gå ur.

 Mailman 

Underbart! Så de var väl värda en nybakad och ljummen sockerkaka och de blev så nöjda och glada så och jag med. ;-)
 Happy  Teethy  Cool 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards