mads

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Madde - 6 februari 2010 11:29

Meningen var att våra underbara och goa vänner skulle komma hit idag. Vi brukar träffas lite då och då för att äta god mat och bara ha allmänt kul. Tyvärr så hade de båda damerna i familjen blivit sjuka så det får bli vid ett senare tillfälle istället.

 Blowing Nose 

Väldigt synd då vi alla hade sett fram mot det men det är ju förkylningstider just nu och vi vet ju att vi kommer träffas snart ändå.

 Big Hug 

   

Tycker synd om "sjuklingarna" det gör jag för det är aldrig kul och vara sjuk vad det än är för åkomma. Mannen i huset får också en tanke av mig då jag vet att han får ta hand om sina damer och pyssla om dem på bästa sätt.

 Doctor 

Jag vet att de är trygga i händer så jag tror inte det dröjer så länge innan de är friska och uppe på benen igen! Too Happy 1  Wakka Wakka 


Vad kommer då vi hitta på istället? Vet faktiskt inte än men det blir alltid något.


Jag hoppas att alla som är sjuka kryar på sig och att alla får en härligt ljuvlig lördag! Kram på er!

 Love You A Ton 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards