mads

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Madde - 5 februari 2010 21:46

Så här har två bilar ställt sig nu ikväll. Precis utanför vår garageinfart! Hur i helvete tänker man då? Svar: Inte alls! Jävla muppar rent ut sagt! Hade jag haft gott om pengar så hade jag lagt in backen och gasat utav bara helevete in i den gula bilen. Hade inte visat någon pardon för fem öre. Tyvärr så är jag inte rik så det enda jag kunde göra var att skriva en lapp ...(Jävla MUPP! Tack för att du parkerade så jag inte kommer ut! IDIOT!)... och sätta i rutan och förhoppningsvis så ställer den sig inte där något mer! Man kan ju börja undra hur hjärnkapaciteten står till hos vissa!

Se! Är de inte hänsynsfulla så säg?

  

Någon som vet om man ringer bärgare. Får man betala det själv då eller blir det de som parkerat som får stå för notan?

Av Madde - 5 februari 2010 07:48

Tänkte att den här fina texten skulle få starta min blogg idag.

 

Godmorgon

Text & Musik: Torgny Söderberg? och Lasse Holm
(Tvåa i Melodifestivalen 1981)

God morgon
Är du riktigt vaken än

  
God morgon!
Har du sett nåt glatt i tidningen
Nej, det var väl längesen
Är du riktigt vaken än

 Alarm Clock 

God morgon
Nu behövs det glada tag
God morgon
Ta och leta fram ditt bättre jag
Har du något bra förslag
Nu behövs det glada tag 
 Raise The Roof 1 
Se solen åh nu stiger solen
Se solen, det blir en härlig dag
God morgon, god morgon

 Sunshine 

Se här kommer dagen
Ljusare visioner
Sångerna om vårt klinga
Åt den glada tonen
Borta är nu natten
Hör på alla skratten
God morgon, god morgon
God morgon, god morgon
Se här kommer dagen
Gladare i sinnet
Flaggan är i toppen
Önskar gamla skimmer
Klockorna ska ringa
Sångerna ska klinga
God morgon, god morgon
God morgon, god morgon min vän 
 Hi  Peek A Boo  Hi-ya! 
God morgon
Hur är det med kärleken
God morgon
Har du satt din sista slant på den
Hur är det med kärleken
Är ni överens om den

 Love Forever 

Se solen åh nu stiger solen
Se solen, det blir en härlig dag
God morgon, god morgon

Se här kommer dagen....

 Valentine heart bottle 

Hoppas att ni alla får en helt underbar och härlig fredag!

Kram på er!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards