mads

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Madde - 24 februari 2010 12:06

Jag hade ju gjort tre halsband igår men tycker nog att detta jag gjort idag passar bättre till en chef. Så det får bli detta istället som hon får. Det består av läckert lila sötvattenspärlor och ljuvliga pauasnäckskalspärlor. Det är sådan underbar lyster i dessa och tyvärr som vanligt har jag inte lyckats förmedla detta på rättvist sätt genom bilden. De skimmrar i alla fall i blått,grönt och lila. Ljuvliga! ;-)

  

Hoppas nu bara att hon tycker om det. Jag får hålla tummarna.  

Thumbs Up 

Nu knorrar magen så det är nog dags för lunch. Idag blir det pannbiff med nudlar. Det ska bli gott det.

 Spaghetti 


Önskar alla en underbar och ljuvlig dag! Kram på er!

 Waving 







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards