mads

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Madde - 4 februari 2010 10:46

Blev så glad i dag när jag såg att det hade slutat snöa. Det var nämligen dags för ett tandläkarbesök nu på morgonen så det var ju skönt att slippa skotta sig ut innan. Domen då? Jo. Ett hål i en visdomstand som jag som tur är inte känner av, så det ska lagas om ca tio dagar. Nu när jag betalat så mycket innan så börjar det bli betydligt mindre kostsamt också, vilket är ett stort plus för plånboken. Tyvärr håller detta bara i sig ett år sedan får man börja på ny kula. Så jag tänkte få gjort så mycket som möjligt under denna årsperioden. För övrigt i dag så blir det nog några maskiner med tvätt och lite städning. Det bästa av allt! Jag slipper gå ut och skotta snö och det gör mig så glad och lycklig idag! Hihi!


Önskar er alla en härlig och underbar dag! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards