mads

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Reklamen i TV fungerar! Ibland. ;-)

Av Madde - 10 februari 2010 12:54

Japp! Vi har åkt dit! Vi såg nämligen en reklam på TV för ett tag sedan. Om den här ljushållaren som man laddar med doftljus.


För en gångs skull en riktigt snygg design (enligt mig) som passar in överallt hur man än har det hemma. Två stycken doftljus ingick. En vanilj och en annan som jag inte minns namnet på.

Man byter bara ut ljuset när det brunnit ut och det är nästan inget kvar av det gamla ljuset i hållaren. Ljuset hålls på plats med hjälp av en magnet i mitten av sin glashållare. Det finns olika dofter att välja mellan men min favorit just nu är Relaxing Zen. Doften påminner om glassen Piggelin och det luktar ljuvligt här hemma just nu. Jag har fortfarande kvar mina trotjänare som man häller vatten och olja i men den här rekommenderas också.


Och jag som alltid trott att jag varit motståndskraftig vad det gäller reklamen på TV! Jo pyttsan! ;-)

 
 
Artemis

Artemis

10 februari 2010 14:04

Själv tycker jag väldigt mycket om eteriska oljor! Gott med trevliga dofter men jag har svårt för doftljus för jag tycker det doftar "kemiskt" på något viss.
Men jag har väldigt speciell näsa, häromdagen så åt min man ett äpple i ett annat rum och jag kände doften i sovrummet...
Jag funderar faktiskt på att söka jobb som jakthund ;-)

http://artemisliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Madde

10 februari 2010 14:07

Hahaha! Vem vet? Du kanske kan bli riktigt rik på jobbet! Leta efter tryffel bland annat. Hihi!

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Kram på dig! ;-)

 
Yvonne

Yvonne

10 februari 2010 19:27

Älskade vännen! Å, vilken överraskning som kom med posten idag! Jag har inte ord! TACK snälla du!!! Den är jätte-jättefin och Judith kommer bli överlycklig! Hon älskar ju Hello Kitty, precis som sin mormor! =)
Michelle hälsar och tackar så jättemycket hon också! Hon undrade vem du är, som är så gullig mot Judith! Hihi! Hon hör ju alltid bara namnen på bloggvännerna, men ser ju sällan bilder. =)
Du ska veta att vi uppskattar det jättemycket och blev väldigt överraskade! Och det var ju kul att du lyckades hitta adressen! Fniss.
Tack underbara Madde!
Massor av kramar från oss alla!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Artemis

Artemis

10 februari 2010 19:47

Hehe, bli rik låter bara bra ;-)
Kram! :)

http://artemisliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Madde

10 februari 2010 20:50

Yvonne: Som jag skrev i brevet så tänkte jag ju på lilla charmtrollet Judith så fort jag såg berlocken. Det var nästan så Hello Kitty ropade till mig "Jag vill till Judith!" Hihi! Jag visste ju också hur mycket Judith tycker om Hello Kitty så då tyckte jag det passade bra. Sedan så älskar jag att överaska människor som jag tycker om och er tycker jag om! Ett litet sätt för mig att tacka för att jag får vara med på ett hörne vid era mysiga dagar genom bild och text och glädjas jag med. Kul att ni tyckte om den. :-D

Önskar er en trevlig kväll!

Kram på er! ;-)

 
Ingen bild

Madde

10 februari 2010 21:05

Artemis: Ja visst gör det! Jag hoppas varje onsdag och lördag. Men än har jag inte sett röken av någon förmögenhet! Hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards