mads

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Madde - 27 september 2009 19:05

Ja, idag har vi faktiskt varit ute och grejat i trädgården nästan hela dagen. Vi har gjort en trappa av plattor och en liten gång av samma material. Både jag och sambon blev så nöjda så....Skrattande  En rabatt rensade vi också från ogräs och lökar som blommat ut och bara hängde och såg ledsna ut. Nu kan man se de fina blommorna som fortfarande blommar som inte syntes så bra innan. Det är så skönt när det ser städat ut i trädgården. Vi har också nyss belönat våran arbetsdag med en supergod köttgryta med äggnudlar och nu är vi mätta belåtna, så nu blir det filmtime resten av kvällen. Den stackars kattungen var på besök här i dag med. Tror ni att ägarna hade skaffat något halsband än då? Näpp! Hoppas bara att hon inte råkar illa ut. Synd bara att det finns så fel människor som skaffar husdjur. Jaja, jag skrev om det tillräckligt i går. Nä, nu är det dags för att påbörja våran mysiga filmkväll men jag önskar er alla en trevlig söndagskväll!Flört

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards