mads

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Madde - 11 september 2009 22:59

En av dem är Hans O. Han är inte riktigt frisk. Först så har han haft ett inlägg på sin blogg där han kallar mig och andra för jävla fittor sedan har han här på min blogg önskat mig en trevlig fredag bara några timmar efter varandra!? Hur står det till i ett sådant huvud måntro? Han anklagar oss för att ha förstört hans roliga nöje med att utge sig för att vara en annan person. En betydligt äldre person som hatade det mesta. Han säger också att han delade sin namnes åsikter men varför skriver han inte bara sina åsikter då. Vad är problemet? Nej, istället så lägger han ut sjuka bilder som skit i en toalett och en bild på en runkmaskin. Vad förväntar han sig då av de som läser hans blogg. Att de ska ta honom seriöst? Det blir nog svårt och tänk då vad enkelt att skylla sina misstag på oss andra. Jag tycker inte ett enda dugg synd om honom. Däremot lite proffesionell hjälp hade kanske inte skadat. Nej, nu har jag inte tid att ödsla mer tid på den sjuka människan för nu ska jag gå tillbaka till TV och titta på Johnny Depp som Jack Sparrow. Han är ju en helt underbar skådis! Säg vad han inte klarar av att spela för roller? Men jag önskar alla en trevlig kväll och en riktigt God Natt!Flört

Av Madde - 11 september 2009 11:46

Det är så skönt när fredagen väl är här för då vet jag att jag har en hel helg på mig med min underbara sambo då vi kan hitta på något kul tillsammans. Barnen är hos sin mamma så vi är helt för oss själva ända fram till måndag. Så här blir det städning för hela slanten idag för min del så att vi bara kan mysa och umgås senare. Jag har konstaterat att man umgås alldeles för lite egentligen. Ta en vanlig dag t ex. Barnen åker till skolan samtidigt som Sambon åker till jobbet. Frukosten varar kanske på sin höjd en tjugo minuter. Sedan när barnen kommer hem från skolan så är det ibland läxläsning. Sedan ska maten fixas och helt plötsligt är det dags att gå och lägga sig. Så skulle man räkna i timmar hur mycket man umgås så tror jag tyvär inte att det blir så många. Skrämmande egentligen när man tänker efter. Så därför tycker jag om fredagarna för då vet jag att det blir mer av det. Nä, nu ska jag börja med dammsugningen men jag hoppas att ni alla får en helt underbart ljuvlig fredag. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards