mads

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Madde - 6 september 2009 17:39

Idag har det varit ett underbart arbetseväder ute. Så jag har passat på att rensa ogräs och med sambons hjälp tvättat min bil. Då jag är lite kort i rocken är det så skönt om han hjälper mig med framför allt biltaket, så slipper jag hoppa upp och ner på en pall hela tiden. Bilen såg för jävlig ut rent sagt. Sambon har lovat lääääääänge att tvätta den men det har inte blivit av, men det vackra vädret gjorde så att vi satte igång idag och nu slipper jag skämmas för den. Underbart! :-) Nu är jag däremot trött och hungrig. Sambon är och handlar med F ingredienser till pizzor som står på menyn idag. Vi gör det enkelt för oss när vi gör våra hemmalagade pizzor. Hönökakor, ketchup eller färdig tacosås i botten, tacokryddad köttfärs och avslutar med ost men de brukar faktiskt bli riktigt goda. Sedan blir det TV för resten av kvällen, dvs om man kan hitta något sevärt, men som vanligt önskar jag er alla en trevlig söndagskväll! :-) Synd att helgerna går så fort bara. Önskade allt att helgen bestod av några dagar till. Men men....:-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards