mads

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Madde - 24 september 2009 23:00

Det har varit en sisådär dag i dag. Har inte haft något riktigt go över huvud taget. Har sett på några filmer på nätet. Det finns ju hur mycket som helst att titta på. Fantasy fantast som jag är så har jag allt hittat en hel del gamla godbitar som t ex: Legenden, The labyrinth, Merlin, Fire & Ice.... och ännu äldre. Massor av thrillers och skräckisar så det är bara att slå sig ner vid datorn och kolla. Idag blev det dock två filmer med verklighetsbakgrunder den ena hette Heavenly creatures och den andra hette Bathory. De var hyfsat bra båda två. Så det enda vettiga jag har gjort idag är ett armband och ett halsband men som sagt jag hade inte någon större lust att göra något i dag heller. Sedan så måste man ju inte vara duktig varje dag. Eller?!Flört Nä, nu önskar jag er alla en riktigt God Natt och hoppas att ni får ljuvliga drömmar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards