mads

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Madde - 9 september 2009 09:42

Idag sov jag längre än jag brukar så det får bli några kortisar så här till en början.


-Varför blundar du?

-Jag var mitt i en blinkning och så tappade jag intresset.


-Jag tror att min farfar är från stenåldern.

-Varför tror du det?

-Farmor pratar alltid om hans flintskalle.


-Vad är det för skillnad på en hora och en bitch?

-Vet inte.

-Jo, en hora har sex med alla, medan en bitch har sex med alla utom dig!


Före giftermålet är kvinnorna olyckliga för att det inte finns någon man i deras liv och efter giftermålet för att det inte finns något liv i deras man.


Sedan har jag hört så många elaka historier om kvinnor i mina dagar så här kommer lite påhopp på männen istället.


-Vad kallar man en karl med halv hjärna?

-Begåvad!


-Vad är det för likhet mellan en karl och en flaska öl?

-Båda är tomma från halsen och upp!


-Vad är det för skillnad mellan en smart kille och storsjöodjuret?

-Många hävdar att det sett storsjöodjuret.


-Vad är det för likhet mellan en man och en snöstorm?

-Du vet inte när han kommer, hur många centimeter det blir eller hur länge det varar.


-Vad är de flesta mäns uppfattning om att hjälpa till i hemmet?

-De lyfter på benen när du dammsuger.


-Vad kallas en man som blivit av med 95% av sin hjärna?

-Frånskilld!


Och då avslutningsvis:


-Varför finns män över huvudtaget?

-För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan! :-)


Hoppas ni är karlar nog så att ni kan ta det för vad det är. Skämt!

Förklaring till alla andra: Alltså en rolig grej som man inte ska ta på allvar!


Nä, nu är det frukostdags men som vanligt önskar jag er alla en trevlig onsdag. Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards