mads

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Madde - 5 september 2009 17:22

Idag har vi varit på GP:s jätteloppis i Frölunda. Det var väl ca 300-350 bord och inte 500 som hade utlovats. Mycket barngrejer för riktigt små barn, mycket skräp. Sedan fanns det väl några bord som nog skulle ha sålt sina prylar i en antikaffär i stället med tanke på priserna. Så trots alla dessa bord så blev det bara en Mirandanalle, en liten vas, en liten prydnadskastrull, en målad skärbräda som man hänger på väggen. Sambon hittade två glasfåglar, två WOW spel, en pulsmätare och ett kortspel. Sambons dotter F hittade en Rosa bok och ett litet hjärtstativ där man kan sätta små komihåg lappar. Det var alles! Tråkigt men sant. Visst det fanns massor av glasgrejer och smycken mm. men jag går inte på loppis för att handla för samma priser som butikerna har. Nu är det snart dags för middag sedan blir det troligen att vi tittar på skräckisar då sambon var och hyrde tre sådana filmer igår. Vet inte vad det är idag men jag är jättetrött. Får väl skylla på vädret eller något. :-) Vilket fall som helst så önskar jag er en fortsatt trevlig lördag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards