mads

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Madde - 21 september 2009 09:26

Ja, helgerna tar alldeles för fort slut, redan måndag igen. Det är alltid så att det finns massor kvar på "att göra listan" när måndagen kommer. Visst, man har hela veckorna på sig och fixa dona men det är inte riktigt samma sak. Det jag skulle vilja bli färdig med är garaget framför allt. Där står det fortfarande massor av kartonger kvar men jag kan inte röja i dem själv då det är sambons saker i dem. Han är nämligen livrädd för att jag ska slänga sådant som jag anser är skräp medan han tycker att sakerna är hans liv. Så ni ser, jag kan inte göra detta utan honom. Skulle också vilja greja färdigt det allra sista i trädgården innan det blir för kallt men det är heller inte så kul att göra själv så vi får väl ta ett tag nästa helg och hoppas att vädret blir lika strålande som det har varit denna helgen. Nå, vad kan jag hitta på för något kul i dag då? Jo, jag kan tvätta. Det finns allt tillräckligt för att det ska kunna bli ett par maskiner. Mellan varven så kan jag kanske lägga in päron. Vi fick nämligen massor av päron av våra goa vänner nu i helgen och det blir så gott när man lägger in dem i sockerlag. Serveras sedan med glass eller vaniljsås. Man kan också lägga på en After Eight på varje och låta dessa smälta i ugnen och serveras också med fördel en klick glass. Det är mumma det!Tungan ute Så här finns det alltid något att göra. Har aldrig förstått människor som kan säga "jag har ingenting att göra". Det finns ju hur mycket som helst att göra, det är bara tiden som inte räcker till. Så är det i alla fall här hos oss. Jaja....ska det bli något gjort idag så får jag sätta igång men jag önskar er alla en riktigt trevlig måndag!Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards