mads

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Madde - 22 september 2009 13:19

Jag brukar inte bli imponerad av dansnummer men såg på Britain´s Got Talant 2009 och fick syn på vinnarna där. Ett helt fantastiskt dansnummer enligt mig. Många av er har säkert redan sett detta men för er alla andra som liksom jag inte riktigt hänger med i svängarna ibland så får ni adressen för att kolla på det. Enjoy! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=PtwVfJqBfms

Av Madde - 22 september 2009 08:07

Det är inte ofta jag brukar ha så kallade mardrömmar men det hade jag i natt. Jag drömde att jag var på en lekplats och passade en pojke. Han satt och gungade glad i hågen men plötsligt så började gungan gunga frenetiskt. Då menar jag verkligen frenetiskt! Hårda och ryckiga gungningar som fick den stackars pojkens huvud att hastigt ryckas bakåt varje gång en ny putt kom. Nu var han inte lika glad längre utan ögonen var stora och tårögda. Helt plötsligt så tvärstannade gungan med sitt fram och tillbaka och ändrade riktining till att i stället snurra runt. Ni vet sådär när man var liten och korsade kedjorna och man tvinnande dem runt, runt tills det inte gick mer och sedan lät kedjan snurra ut av sig själv. Det blev ju en himla snurr på det viset om man hade tvinnat ordentligt. Skillnaden i min dröm var bara att här var inte gungan upptvinnad utan den satte i gång och snurra med centrifugalkraft ändå. Nu skrek pojken hysteriskt och då jag inte kunde se någon visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Jag minns att jag började gå fram då min rädsla nästan hade börjat försvinna och nu hade jag blivit riktigt förbannad i stället och jag ville bara ha slut på det för den stackars pojkens skull. För vem faan kunde göra så här mot ett barn? Innan jag hade hunnit fram så vaknade jag. Typiskt! Undrar jag, vad den här drömmen hade fått för meningen i en drömtydningsbok? Jag kanske har sett för många spökfilmer eller något men en sak är i alla fall säker. Skulle detta inträffa i verkligheten så hade jag inte tvivlat mer på om det finns spöken eller inte. Något som jag däremot vet är att nu vill min mage ha frukost men jag önskar er alla en riktigt trevlig tisdag så länge. Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards