mads

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Madde - 27 december 2009 23:47

Önskar er alla en riktigt underbar och God Natt så syns vi i morgon igen! Kram på er!


  

Av Madde - 27 december 2009 16:56

Näpp! Idag har jag inte gjort någonting. I alla fall inte utav värde. Såg en film nyss på TV som hette Christmas Miracle. Verklighetsbaserad film om ett par som åker snöskoters och kör vilse uppe i bergen. Så i det stora hela för att inte avslöja allt för mycket för de som inte har sett den, så handlar den väl egentligen om det som borde vara viktigast under jul. Att alla är samlade och mår bra. Inte om julklappar eller julmat vilket nog många tar för givet, utan ren och härlig familjekärlek. Tror nog även om det låter styggt från min sida att vi alla skulle råka ut för något liknande, så kanske man hade uppskattat mer det man redan har. Usch! Vad bortskämda vi har blivit. Ja, de flesta av oss i alla fall, jag kan ju inte föra talan för alla. Hihi! För övrigt så önskar jag er alla en riktigt god fortsättning och hoppas att ni haft en underbar jul. Kram på er!

 Valentine butterfly kiss Och pussar till er alla!





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards