mads

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Madde - 2 december 2009 23:16

Vill bara önska er som vanligt en riktigt God Natt så syns vi i morgon igen!

Kram på er!  


  

Av Madde - 2 december 2009 13:22

Så här blev den! Tänkte att sambons son ska ha den i sitt rum. Blandade allt glitter jag hade hemma för att det skulle bli en riktig glitterkompott. Det får ju inte se "tjejigt" ut heller så jag tror jag lyckades ganska bra. Vi får väl se även här vad som sägs när barnen kommer tillbaka igen i nästa vecka. Hehe!

Här har ni underverket i alla fall!   Hihi!

  

Av Madde - 2 december 2009 08:58

Rimfrosten har nu letat sig hit,

kommit smygande liten bit för bit.

Kallt men gnistrande vackert så det förslår,

hälsar oss välkomna idag när vi är ute och går.

Naturen allt en fantastisk konstnär är,

omöjligt att själv skapa sådant här.

Nä, moder natur är det ingen som på fingrarna slår,

hon skapar allt från sommar, höst, vinter och till vår.   

  


Bilden är lånad från nätet. Fotograf okänd.

Fil:D Hoarfrost1.jpg

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards