mads

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Madde - 5 december 2009 23:33

Har precis sett James Bond Quantum Of Solace. För att vara en James Bond film så tyckte jag den var ganska seg och tråkig. Alldeles för mycket katt och råtta scener. Ta bara det här i en enda film: Flygplansjakt, biljakt, jakt till fots och båtjakt. Långa var scenerna också.    Har man ett för litet och innehållsfattigt manus då kanske? Så nej, jag föredrar allt de gamla hederliga Bond filmerna jag! Nu däremot så är det snart läggdags igen så då passar jag på att önska er alla en riktigt God Natt också. Kram på er!  


  

Så syns vi i morgon igen!   

Av Madde - 5 december 2009 16:09

Det har varit riktigt lugnt och skönt här i dag. Har spelat lite Midas Mahjong på nätet. Vi har också precis fått en riktigt god middag av min farmor. I dag bjöds det på sjömansbiff och det var riktigt mummsigt, så nu är vi alla mätta och belåtna.   Resten av kvällen kommer att spenderas med några filmer och bara myspys.  Men jag önskar er alla en underbar lördagskväll så länge!  



  

Av Madde - 5 december 2009 08:15

Då det regnar ute så har jag lånat en ljuvlig bild från nätet.



Det var ett tag sedan sist det var en riktigt härlig solig dag, i alla fall här hemma. Så jag tyckte att vi behövde se lite sol och njuta en liten stund så här på morgonkvisten.  Jag blir i alla fall gladare av att se den och hoppas att ni blir det också.   


Tänkte börja med en god frukost och sedan får jag se vad den här lördagen tar vägen. Hihi! Önskar er alla en riktigt god morgon och en härlig lördag så länge! Kram på er!   

Av Madde - 5 december 2009 00:31

  

Så syns vi i morgon igen! Princess

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards