mads

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Madde - 1 december 2009 23:01

Som vanligt så vill jag ju önska er andra en riktigt God Natt också! Så syns vi i morgon igen!   Kram på er!  

goodnity1.gif Good Night image by Gypsy48

Av Madde - 1 december 2009 19:55

Jag ber om ursäkt för den dåliga bilden men den bra kameran är tillbaka där den hör hemma och kommer på besök här igen till helgen. Hehe!

  

Vilket syns dåligt på bilden är då att jag har "blingat" den med rosa, lila och guldglitter.

Manschetterna är gjorda av pärlor som sedan doppats i lila glitter. Enkelt, roligt och förhoppningsvis uppskattat. Det märker jag när den lilla damen ser den. Hihi!


Nä nu ska jag titta på Navy CIS som precis har börjat! Hejhej! ;-)

Av Madde - 1 december 2009 14:20

Jag bara älskar den här låten! Tänker alltid på min farfar som gick bort för några år sedan när jag hör denna. Den är helt underbar! ;-)


Av Madde - 1 december 2009 08:44

Här är det kallt och frosten gnistrar så fint så. Då gäller det för mig att ta det vääääääldigt lugnt nerför trätrappan idag. Vill ju inte "buckla" till mig mer än vad jag redan är. Hehe! Det känns en aning bättre idag i alla fall så det hade ju varit kul om det fick fortsätta åt det hållet. Får väl skaffa handbollslim och ta under skorna eller liknande, för pippisarna måste ju få sin dagliga ranson idag med. Hihi!


Annars så tänkte jag faktiskt fortsätta med mitt julpyssel här. Har ett par adventsljusstakar som barnen ska få till sina rum men de är just nu tråkigt vita. Ska se här om jag inte kan göra dem betydligt roligare än så.   


Vilket ni är små pysseltomtar eller ej så önskar jag er alla en härlig tisdag så länge! Kram på er!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards