mads

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Madde - 19 december 2009 23:37

Önskar er alla en riktigt God Natt och så syns vi i morgon igen!

Kram på er!

Rudolph Reindeer  


  





Av Madde - 19 december 2009 20:24

Det här har jag roat mig med nu på kvällningen. Musiken är Sarah Brightmans "In The Bleak Midwinter" och bilderna är lånade från google. Hoppas att ingen tar illa upp. Tänkte det kunde passa med en fin lugn jullåt nu i dessa julstresstider.   

Bilderna föreställer urtjusiga snöskulpturer som skapats förhand och vackra vinterlandskap som är skapade av moder natur.

Klicka bara på länken nedan. Lyssna, njut och slappna av.

 

http://madskreationer.3w.se/

Av Madde - 19 december 2009 10:34

Vad sägs om en värmande bild så här i köldtider. Ser det inte underbart ut?

Av Madde - 19 december 2009 09:50

Japp! Kunde inte låta bli att smaka på rullsyltan. Ja, jag vet nu att det heter rullsylta och inte pressylta som jag skrev här tidigare (ber om ursäkt för det) men man lägger den i press i alla fall. En skiva rullsylta på vörtbröd med lite rödbetssallad blev det nämligen i dag till frukosten och det var ljuvligt gott. Smakade riktigt juligt.

  


Vad som händer här sedan vet jag i nulägget inte. Sambon har precis gett sig i väg till resten av grabbarna för att som vanligt sätta ihop dagens "vinnande" V75. Hehe! Det hade ju faktiskt inte skadat att vinna en liten slant. En sådär lagom liten peng. Hihi! Jaja, spelar man inte så har man ju ingen chans heller. Själv tänkte jag kolla in lite bloggar och annat smått och gott under tiden men jag önskar er en underbar lördag så länge. Kram på er!  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards