mads

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Madde - 10 december 2009 23:15

I dag har jag varit som en liten nisse i tomteverkstan.Elf

 Har nämligen varit i min smyckeverkstad och gjort smycken hela dagen. Armband och halsband har det blivit. Bilder kommer troligtvis i morgon kväll då jag får låna den bra kameran över helgen igen. Nu på kvällen har det varit TV-tittande för hela slanten. Criminal Minds och Fringe så det har bara varit lugnt och skönt.

Börjar också känna hur trött jag är så det är snart dags för kudden men jag vill ju inte gå och lägga mig innan jag önskat er en riktigt God Natt.

Så håll i er nu för här kommer det! Hihi!

  

Så syns vi som vanligt i morgon och då är det åter ljuvliga fredag!  

Av Madde - 10 december 2009 09:01

God morgon på er alla! Coffee Drinker


Hoppas att ni sovit gott och är redo för en ny dag! Mom And Kids


Här tänkte jag göra lite smycken i dag då det var några dagar sedan sist. Ska bli riktigt härligt att sätta sig ner med alla underbara pärlor och andra smyckedetaljer och låta fantasin få flöda fritt. Det är det som är så kul med just smycken att man kan göra dem precis hur man vill och i vilka färger och material man känner för. DiamondCharmBraceletDiamond 2


Er andra önskar jag en underbart härlig torsdag så länge! Kram på er!

Penguin Cuddle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards