mads

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Madde - 16 juni 2010 20:19

Vi hade dammen förut också men då var den nergrävd och dubbelt så djup. Så idag tog jag fram sågen och kapade av den ungefär på mitten sedan ställde jag den ovanpå i stället. Med lite kantsten runt om och natursten uppe på kanten så tycker jag själv att det blev riktigt mysigt. En ny fontän fick jag handlat också då den andra inte riktigt fungerar som den ska. Gruset fick jag lagt ut också men efter det så tyckte jag det saknades färg så då var det upp till Blomsterlandet. Där hittade jag en hel del. Så här blev det i alla fall.


Nya färgglada lyktor. Det blev gröna med lila stearinljus ini. Spirorna är köpta tidigare.

  


En söt liet vattenkanna utav porslin med blommor i, pryder perfekt på den här stenen. Gummistövlarna av proslin hittade jag på en loppis för länge sedan och nu kom de äntligen till sin rätt. Enligt mig i alla fall. Hihi!  

 


Lille herr Krokodil har fått en egen sittplats. Vad gillar ni hans nya häftiga frisyr? :D 


Här har vi underverket som jag fixat till idag. Gammelkrokodilen ligger på vakt! ;-)

      


En lite större bild för att ni ska få en liten helhetsuppfattning på alltihop.

 


De vita söta krukorna med rosa och gröna blommor hittade vi också på Blomsterlandet och så även de små söta rosa sandalerna och den vita rosen utav porslin.


Ja, det var det jag hade att bjuda på idag. Resten av kvällen kommer bli lugn och skön. Måste ju också se den spännande fortsättningen utav Grays Anatomi, det får vi ju bara inte missa. En galning som går och skjuter personalen på sjukhuset. Ja vi får se hur det går för dem.


Önskar er en underbar och mysig kväll.

Kram på er!  

 Campfire 2 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards