mads

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Madde - 10 juni 2010 23:14

 Nu har jag skaffat mängder av glaspärlor mm. i ljuvliga sommarfärger. Passar utmärkt till sommarbrun hy. Så här har det gjorts en del halsband och smyckeset.

Här kommer bilder på några av dem. ;-)


    

      


Lite exklusivare med vita sötvattenspärlor och underbart blåa Lapis Lazuli stenar och sterlingsilver.

  


Eller med läckert grönlackade regnbågsskimmrande snäckskalspärlor mellan härligt starkt lila glaspärlor och sterlingsilver. Den gröna skogsstjärnan är dock i nickelfritt material men med ljuvligt gnistrande glaskristaller och en Swarovskikristall i mitten.

  


Det var allt jag hade att visa för idag. Hoppas att er dag och kväll har varit bra och så passar jag på att önska er alla en riktigt God Natt och en bra morgondag!


Kram på er!

Love Ya!






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards