mads

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Madde - 19 april 2010 11:28

Det har faktiskt varit riktigt lugnt och skönt denna helgen. Har inte gjort någonting och datorn har varit avstängd.

  

Hammock 1

Lördagen däremot var väl inte så trevlig då jag hade sådan huvudvärk så jag mådde illa och kallsvettades.

 Thumbs Down 

Migrän trodde min farmor men jag vet inte. Har det ju inte så ofta, utan bara som tur är någon gång då och då men enligt henne så går det i släkten. Jaja, nog om det då det är över och förbi för den här gången. Hehe!

 Woohoo! 

Sambon däremot har varit jätteduktig. Han hämtade ett antal lass jord här igår som han fick av en arbetskollega. De håller nämligen på att gräva ut för att göra en garageinfart och hade då frågat om vi ville ha jorden. Självklart så ville vi det. Jord kan man alltid lägga någonstans. Rabatterna behöver lite mer plus att vi funderar på att göra gräsmattan en aning högre nivåmässigt för att få bort lite grus och kantstenar, så den kommer nog gå åt utan problem. Blir enklare att klippa gräset om inte annat och så blir det betydligt mindre arbete med kantgräsklippning.

 Mowing The Lawn 

För övrigt så blir det nog en arbetsdag idag med mina smycken. Lite fotografering och katalogisering står väl på agendan. Har egentligen ingen lust men jag kan ju inte sitta och rulla tummarna hela dagen heller. ;-)


Önskar er alla en underbar och härlig dag!

Kram på er!

 Sunshine 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards