mads

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Madde - 8 april 2010 19:27

I går och i dag har jag övat på en ny sorts teknik som kallas Peyote söm. Kan väl säga att det går sådär. Första försöket blev inte så lyckat, lite hipp som happ om man säger så. Kanten blev ju inte direkt den rakaste. Hihi!

  


Andra försöket gick lite bättre men det är fortfarande inte riktigt rakt.

  


Däremot så gick det jättebra att sy in en sten i samma söm. Kanske beror på att man sydde runt, runt och runt och inte rakt. Hehe!

   


Jaja, övning ger färdighet heter det ju så det är bara för mig att fortsätta öva. Pilligt som bara den är det men himla kul. :D


Nu strax blir det TV-tittande. Antikrundan  och Criminal Minds står på tablån för en annan men jag önskar er alla en underbar och mysig kväll!


Kram på er!

 Valentine butterfly kiss 





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards