mads

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Madde - 6 april 2010 16:50

Då var man tillbaka i vardagen igen då. Fick en ny sändning pärlor och snäckskal idag och de var så himla läckra. Speciellt de rödlackade snäckskalen så det var bara att sätta igång med en gång medan inspirationen flödade. ;-)


Först blev det ett halsband i sterlingsilver, vita sötvattenspärlor och då givetvis med de läckert rödlackade snäckskalen.

  


Sedan ett armband och örhängen till.

  


Jag gjorde ytterligare ett halsband i sterlingsilver med en stor ljuvlig svart blankslipad agat och vita sötvattenspärlor/droppe. Agaten är mycket blankare än vad kortet visar.

  


  


Det var det jag hade att visa för er idag! ;-) Nu väntar jag på att "gubben" ska komma hem och då ska vi gå in till farmor och äta hennes underbart goda korvstroganoff. Ska bli riktigt gott då magen har börjat knorra lite. ;-)


Resten av kvällen blir det nog bara lugnt och skönt. Lite TV-tittande. Det är ju trots allt Navy CIS och Mentalisten idag. :D


Önskar er alla en underbar och mysig kväll!

Kram på er!

 Girl 2 








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards