mads

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Madde - 14 juli 2009 21:21

Idag gjorde jag och sambon ett pyttelitet ryck med att börja göra en grusgång. Varken han eller jag hade någon större arbetslust idag men lite blev det gjort i alla fall. Det är ju tur att inte trädgården springer iväg och att man kan arbeta i sin egen takt när lusten faller på. Så idag hör och häpna så har vi inte varit på loppis men det kommer vi att ta igen i morgon. Då bär det av mot nya fynd. Hoppas vi i alla fall. Vi brukar alltid hitta något smått och gott. Har också börjat att sticka igen vilket jag inte gjort de närmaste 15 åren ca. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, har väl inte fått upp den riktigt snabba takten dock men tröjan hinner nog bli färdig innan kung Bore (vintern) kommer i alla fall. :-) Det värsta är att den kommer fortare än vad man tror men idag har det i alla fall varit en riktig sommardag med sol och värme. Nu blir det bara TV-tittande resten av kvällen och ett och annat onyttigt godis. Men "Det ska va gött å leva, annars kan det kvetta" var det någon som sjöng och det håller jag på! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards