mads

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Madde - 10 juli 2009 21:13

Ja, det är sant! Ni läste rätt! Jag tycker om när det regnar. Till skillnad från alla soldyrkare så tycker jag att det är riktigt härligt med regn. Då kan man passa på att vara inne och man känner sig inte ett dugg onyttig för att man inte är i trädgården och grejar. Annars så håller jag och sambon på med platt och grusläggning där för tillfället. Skönt att kunna ta en rejäl paus från det. Idag så åkte vi istället till en stor loppis där de hade massor av roliga saker. Fick köpt en byrå till min farmor och en modell lägre träbänk med svarvade ben som är tänkt till trädgården. Böcker av olika kategorier också till min farmor :-) och några ytterkrukor. Billigt och bra blev det. Tyvärr hann vi inte vara där mer än i en halvtimme då vi körde fel när vi skulle dit så det kommer bli en tur nästa vecka också. Det fanns så mycket grejer så man får nog ha en dag på sig att kolla in allt. Som tur är tycker både jag och sambon om att gå på loppisar och marknader så vi letar då och då via nätet för att se om vi kan hitta några som verkar intressanta och som inte ligger allt för långt bort. Till middag idag blev det tre små rätter från våran underbara thai restaurang. Riktigt gott var det så nu är vi så mätta och belåtna så. Resten av kvällen kommer nog gå åt till att slappa framför TV:n med någon mysrysig och spännande film. Imorgon får vi se vad det blir. Beror lite på vädret. Vackert=kanske trädgård, dåligt=kanske loppis vem vet? Imorgon är en annan dag, var det någon som sjöng och det är ju sant! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards