mads

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Madde - 10 juli 2010 15:20

Har sett att många andra bloggare har jättefina toppbilder så idag har jag faktiskt gjort min allra första toppbild jag med. Tycker själv den ser somrig och glad ut! Hihi! Den kanske är i plottrigaste laget men jag ville ju bara ha en fjäril till...och en till...och så hittade jag ju en groda också och trollsländor...och...osv...! Fniss! Jättekul var det i alla fall. 

 Sunshine 


Ute har jag bara varit stundvis idag. Det är ju så sabla varmt!

 Boiling Hot  Sweaty 


Vet att jag inte borde klaga men jag tycker det är lagom med 20-25 grader jag.

Får nog ta och skaffa mig en sådan här!

  In The Pool 

Eller göra så här! Hihi!

 Sprinkler 


Vilket ni gillar eller har ont av värmen så önskar jag er alla en underbar och härlig dag!


Kram på er!

 Backyard pool 







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards