mads

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Madde - 25 juli 2010 21:49

Ja, nu har det gått en vecka sedan vi hämtade hem dessa små sötnosar. Önskade jag hade en videokamera för de gör så himla mycket roliga saker men det får bli massor av bilder i stället.


Här är deras första promenad ute i trädgården och det gick förvånansvärt bra. De verkade njuta precis lika mycket som oss.


Måste ju lukta på allt först.


Spännande! Undrar vem den här doften tillhör?

  


En svamp som inte luktar svamp...konstigt!

   


Gräset både luktar och smakar gott!

   


Man blir trött av att vara ute.

   


Är jag inte bedårande så säg?!

  


Syskonkärlek på hög nivå! ;-)

  


Öh...Brorsan! Matte tar kort på oss! Dags att lägga av kanske?

  


En viss lillbuses favoritplats.

  


Får nog snart köpa en större skål. Hihi!

  


Det var alles för idag för nu ska jag kolla på Alien 3.


Ha det gott allesammans!


Kram på er!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards