mads

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Madde - 4 oktober 2010 19:31

Näpp, här har det inte hänt så mycket i dag. Av någon konstig anledning så har jag varit så himla trött de här sista dagarn. Har ingen anledning till att vara det men det kanske beror på vädret. Vad vet jag? Däremot så är höststädningen i trädgården avklarad. Rabatterna har blivit rensade och det ser riktigt trevligt ut just nu. Förhoppningsvis så blir det mer lättskött till våren på så sätt. För tyvärr så kommer ju som vi alla vet ogräset alltid tillbaka. Jaja, eftersom det inte hänt något annat av värde så bjuder jag på några fantastiska filmklipp i stället.


Tänk om man hade denna talangen och under en minut! Det ni! ;-) 


Här kommer ett klipp till. 



Och ett till! :D 




Med dessa fantastiska konstverk så önskar jag er alla en underbar fortsatt trevlig kväll!


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards