mads

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Madde - 26 oktober 2010 09:11

Ljuvligt smyckeset. Egen Vinterdesign. ;-)


  

  


Halsbandet är 44,5 cm långt men önskas förlängningskedja så går detta ordna. Det består utav en 2,2 mm bred sterlingsilverkedja. 3 och 6 mm djupt mörkröda drizzle glaspärlor och ca 4 mm vita sötvattenpärlor. En ljuvligt 2 x 2 cm stor klar Swarovskisnöflinga.


Örhängena är i samma utförande och är 6 cm långa.


Pris: 350 kr / set (Halsband + örhängen).

Fraktkostdnader tillkommer med 22 kr. (Vadderat kuvert + porto)


-------------------------------------------------------------------------------------------------



Halsbandet är 42,5 cm långt och består av en 2 x 2 mm ärtlänk i sterlingsilver. Önskas en förlängningskedja så går detta ordna.

1,5 cm och 8 mm ljuvligt vita cateye glashjärtan. 9 st underbart regnbågsgnistrande fuchsiafärgade facetterade Swarovskikristallspärlor.

Hängets längd mäter 5,5 cm. Klolås och övriga detaljer är i sterlingsilver.


Pris: 250 kr.


Fraktkostnader tillkommer med 22 kr. (Vadderat kuvert + porto)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


  


Halsbandet är 43,5 cm långt och består utav en 2 mm bred sterlingsilverkedja.

Önskas förlängningskedja så går detta att ordna. 

4 och 8 mm regnbågsskimmrande Swarovskikristaller, 1,3 x 0,8 mm ljuvligt lila Swarovskikristallsdroppe som hänger från en ljuvlig liten silverblomma. Hängets längd mäter 6,7 cm. Klolås och övriga detaljer är i sterlingsilver.


Pris: 275 kr


Fraktkostnader tillkommer med 22 kr. (Vadderat kuvert + porto)


-------------------------------------------------------------------------------------------------



Ett lite lyxigare smyckeset som består av ljuvligt stora Lapis Lazuli stenar och vita sötvattenspärlor.

Längden på halsbandet är 42 cm men önskas förlängningskedja så går detta att ordna. De underbara blå Lapis Lazuli stenarna mäter 1,6 x 1,2 cm. Sötvattenspärlorna (potatoes= ej perfekt runda) är ca 5 mm stora.

Hänget mäter 6 cm och i mitten är det 1 x 1 cm söt silverblomma.

Klolås och övriga detaljer är sterlingsilver.


Örhängenas längd är 4 cm och består av likadana sötvattenspärlor och Lapis Lazuli stenar som i halsbandet. Örkrokarna och övriga detaljer är i sterlingsilver. 


Pris: 550 kr / set ( Halsband + örhängen)


Fraktkostnader tillkommer med 22 kr. ( vadderat kuvert + porto)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Som jag skrev i gårdagens inlägg så är dessa smycken vad jag har att erbjuda för idag men det kommer komma fler smycken lite då och då. Då jag också bara gjort ett set eller ett smycke av varje så gäller ju först till kvarn och jag kommer gå efter klockslaget på de som är intresserade. Leverans sker så fort pengarna har satts in på mitt konto och sköter bara posten sitt så brukar smyckena vara framme redan nästa dag. Det vill säga om betalningen skett innan posten har stängt och jag hinner ta mig dit. ;-)


Betalningsinformation mm sker via mail och jag kommer inte att lägga ut någons mailadress synligt här på bloggen. Är det något ni undrar över är det bara att fråga. :D


Vad som händer för övrigt i dag vet jag inte riktigt än. Vet ärligt talat inte vad jag har lust till att göra men alltid blir det något. Kanske skulle ta fram symaskinen och göra något nytt av något gammalt. ;-)


Vilket fall så önskar jag er alla en underbar och härlig dag!

Många många kramar på er!

 Kisses 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards