mads

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Dålig på att uppdatera.

Av Madde - 15 maj 2010 09:26

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera här. Fast å andra sidan så har det inte hänt så mycket kul heller. Det enda som är nytt härifrån är att jag fick ett ryck häromdagen och fick för mig att ändra om lite inne på toa. Inte mycket utan bara lite med väldigt enkla medel. Hihi!


Toastolen fick en ny sits. Den gamla var en vanlig ljustblå i plast och den här tyckte jag var mycket roligare! :D

  


Sedan fick dörren sig en makeover på insidan. Glömde att ta en förebild på den så det blev en bild på förrådsdörren istället som ser precis likadan ut.


Alltså, dörren före...

  


...och sedan dörren efter! Hihi!

  


Så det enda jag gjorde var att klä dörren med ett marmorimiterat kontaktpapper och så fick den sig ett nytt dörrhandtag.

  

Ja, ibland måste man få testa och leka sig fram. Hihi!


För övrigt idag så väntar vi besök från våra goa vänner. Ska bli så kul att träffas igen. Garanterat så kommer det bli många goa skratt!


Önskar även er alla andra en underbar och mysig helg!


Kram på er!

 Valentine heart plant 










 
 
ingela-typ

ingela-typ

15 maj 2010 12:03

häftig toa sits :P,usch mina e hemska...ska leta efter nya jag med,hoppas jag hittar lite skojiga,blir ju gladare atmosfär då...fin dörren blev med,du e pysslig o påhittig du alltid lika fint.Ha en underbar Lördag nu med goda vänner som spetskant.STOOOOR kram till världens bästa Madde ;)

http://imagaia.bloggplatsen

 
Ingen bild

Madde

16 maj 2010 08:38

Tack goa, snälla Ingela för dina komplimanger! :D

En försöker ändra lite då och då. Ibland blir det bra och ibland inte men jag måste ju testa. Hihi!

Gårdagen var också riktigt, riktigt trevlig! Som alltid så sprang ju tiden iväg. Kommer skriva lite mer om det här på bloggen senare. Nu däremot så är det snart dags för frukost men jag önskar dig en underbar söndag så länge! =)

Kram på dig goa och söta Ingela! ;-)

 
Ullis

Ullis

16 maj 2010 15:06

Hej! Ja det behövs inte mycket för att piffa upp lite!:)
Jättefina smycken gör du också!
Tack för besöket på min blogg, välkommen igen!
Mvh Ullis

http://ullispyssel.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 maj 2010 20:06

Hej Madde!!!
ja nu rä snart denna hel slut...för våran del så HADE VI SÅ tyreligt i går eftermiddag. Vi var ju bjudna på Födelsedagsfest...OCH födelsedagsbarnet HADE gift sig OCKSÅ--i onsdags...s vi alla fick vara med om att fira fe BÅDA nygifta också!!!
Myccket trevlig överraskning!!
Blder finns på bloggen!!! Kolla gärna!!
Jag hade ett aV DE NYA FINA SMYCKEN SOM DU SKAPAT!!! tack VÄNNEN!!!
Önskar dig en fin ny vecka!!!
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

17 maj 2010 06:20

Jag är också usel på att uppdatera och läsa bloggar för tillfället. Det har varit så otroligt mycket den senast tiden, så jag har helt enkelt inte hunnit! =)

Vilken gullig toasits! =)
Tänk va lite kontaktpapper kan göra med en dörr! Helt otroligt! Jättefint! =)

Kram, kram min vän!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

17 maj 2010 13:10

Ullis: :D

Ja, allt behöver inte kosta en förmögenhet och samtidigt så är det ju så himla kul! :D

Tack för komplimangen också! Blir alltid lika glad när jag får det! ;-)

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Kram på dig! ;-)

 
Ingen bild

Madde

17 maj 2010 13:15

Margit: :D

Som vanligt ser jag att ni varit med om en massa roligheter. Kommer givetvis kolla in de härliga bilderna på din blogg här lite senare. Vad kul att du hade ett av smyckena på dig på kalaset. Blir så glad att du tyckte om dem! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag så länge!

Kram på dig! ;-)

 
Ingen bild

Madde

17 maj 2010 13:21

Yvonne: :D

Ja, jag tror också att det tyvärr kommer bli mindre och mindre i och med att man spenderar mer och mer tid ute nu. Tror faktiskt att det gäller de flesta. Vi får väl göra som svensk television annars! Sätta reprisdagar i bloggarna! Hehe!

Ja, visst är sitsen söt. Jag fastnade för den med en gång och det var innan jul men då var den slutsåld och även så för ett tag sedan men nu så... Hihi!

Tack för dina komplimanger också! De gör mig alltid så glad! :D

Önskar dig en underbar och härlig dag!

Kram på dig! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards