mads

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Madde - 30 maj 2010 21:10

Som sagt, så var ju jag och sambon på en loppisrunda igår och som vanligt hittade vi lite saker som fick följa med oss hem. ;-)


Bland annat de här söta ankorna som kommer få vara ute i trädgården.

  


En söt liten sommrig ljusstake som redan har fått sin plats ute på altanen.

  


Ett par ljusstakar till som behöver putsas upp lite.

 


Ett par ljusstakar till. Hihi! Märks det att jag gillar ljusstakar tro, i alla dess olika former?! 

  


Nämen... Titta... Här kommer ju en till i form av en söt liten älva! :D

  


En söt liten ljuvlig glasvas.

  


Ja, det här var lite bilder på några av fynden vi gjorde. Det bästa av allt var nog ändå bilturen. Vi hinner se så mycket och man kan hitta inspiration nästan överallt. Många mysiga hus med många olika mysiga trädgårdar. Rådjur och rovfåglar, ja till och med en liten mus sprang över vägen. Det är så skönt och avslappnande att puttra fram på småvägar och bara titta och njuta av allt man ser.


Idag däremot har det varit ganska lugnt. Det enda jag har gjort i trädgården idag var att göra rent fågelbadet. Så nu kan de bada och dricka rent och friskt vatten igen.

  

Ja, det var alles för idag. Hoppas att eran dag har varit bra och så önskar jag er en trevlig och mysig fortsättning på denna söndagskväll!


Kram på er!

 Eat watermelon 

Det här ska vi äta strax! Mumma!









Av Madde - 30 maj 2010 00:35

Ja, äntligen vann rätt låt! Jag tyckte om den här låten från första gången jag hörde den. Lätt att lära sig och jag blev och blir otroligt glad av den. Hade två favoriter till och det var Islands och Danmarks bidrag. Heras röst går inte av för hackor. Tyvärr var det inte många där ute som delade min smak vad det gällde den men Tyskland vann och det är jag jätteglad för! En väl värdig vinnare! Danmark kämpade bra de också! Vet ni vad det bästa av allt är? Jo, egentligen brukar jag tycka att den här tävlingen är jättetråkig men för en gångs skull så... Hihi! Dansen där de fick med sig alla länderna var det allra allra bästa! :D


 Grattis säger jag till Tyskland!


Min andra favorit! :D 


Danmarks bidrag! 


Sist men absolut INTE minst! Den underbara rysningsframkallande dansen!



Det var alles för mig ikväll! Imorgon blir det nog lite fyndbilder från dagens loppisrunda. :D


Sov gott nu allihop!

 Dreaming 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards